Kako naručiti?

Kupovina i dostava

Figulus se obvezuje u cijelosti poštovati Zakon o zaštiti potrošača, a za ovu trgovinu vrijede odredbe članka 3, glave 1 i posebno glave 7 vezano za Ugovor na daljinu.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu; to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici.

Po primitku Vaše narudžbe, e-mailom ćete primiti obavijest o njezinu zaprimanju.

 

Kako naručiti?

Prvo se prijavite (registrirajte). Registracija je besplatna. Potrebno je upisati osnovne podatke o kupcu da bi se mogla ostvariti isporuka na željenu adresu. Ako se ne želite registrirati, kupnju možete obaviti kao gost.

Nakon toga pregledajte ponudu. Ako se odlučite za kupnju, izabrani artikl/artikle stavite u košaricu. Artikle u košarici možete mijenjati, dodavati ili uklanjati te im mijenjati količinu.

Ako odlučite kupiti izabrane artikle u košarici, odaberite opciju POTVRDI NARUDŽBU.

  • Prvi korak (STEP 1): podaci za naplatu. Možete promijeniti zadane podatke ili ih samo potvrditi. Ako mijenjate adresu za slanje pošiljke, upišete novu i potvrdite. Za drugi korak, kliknite na POTVRDI NARUDŽBU.
  • Drugi korak (STEP 2): odabir načina plaćanja. Odaberete način plaćanja. Za treći korak, kliknite na SPREMI.
  • Treći korak (STEP 3): odabir načina dostave. Odaberite način dostave. Za četvrti korak, kliknite na SPREMI.
  • Četvrti korak (STEP 4): provjera podataka i potvrda narudžbe. Provjerite sve podatke i narudžbu završite klikom na NASTAVI NA PLAĆANJE.

 

Napomena kupca: u polje ispod NAPOMENA možete napisati svoju napomenu.

 

Isporuka

Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati, već tek nakon što uplata bude vidljiva na našem žiro-računu. Kod uplata u hrvatskim poslovnim bankama to je najčešće sljedeći radni dan, a kod plaćanja u poslovnicama Hrvatske pošte i do dva radna dana nakon uplate.

Ukoliko plaćate virmanom ili općom uplatnicom i želite da Vam pošiljka stigne što prije, molimo Vas pravilno popunite virman ili opću uplatnicu, a uplatu izvršite u poslovnoj banci prije 12 sati.

Za sve uplate koje su primljene prije 12 sati i vidljive su na našem računu, Figulus nastoji poslati robu isti ili sljedeći radni dan, a vrijeme isporuke ovisi o Hrvatskoj pošti i adresi na koju se roba isporučuje. Za sve uplate primljene poslije 12 sati, isporuka kreće najranije sljedeći radni dan.

Ako zbog greške cijena objavljena u web-shopu nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena, zadržavamo pravo na izmjenu. Figulus zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu.

Nakon što dobijemo potvrdu o uplati sredstava, robu šaljemo poštom na kućnu adresu koja je navedena u narudžbi.

Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju robe ne pošaljete pismenu primjedbu na isporučenu robu, smatra se da je roba propisno isporučena.

Figulus se obvezuje u cijelosti poštovati Zakon o zaštiti potrošača, a za ovu trgovinu vrijede odredbe članka 3, glave 1 i posebno glave 7 vezano za Ugovor na daljinu.

 

Narudžba, pakiranje, preuzimanje, dostava

Naručene artikle pakiramo i šaljemo poštom na zadanu adresu.

Ako drugačije nije navedeno uz proizvod, poštarina je uključena u cijenu.

Ako drugačije nije navedeno uz proizvod, za narudžbe iz inozemstva poštarina se računa po cjeniku Hrvatske pošte.

 

Reklamacije i povrati

Ako ste iz nekog razloga nezadovoljni našom uslugom ili kupljenim proizvodom, molimo Vas da nam se obratite na e-mail: narudzbe@figulus.hr, pisanim putem na adresu: Figulus d.o.o., Franje Gažija 2, 48 000 Koprivnica, ili pozivom na broj +385 95 206 54 21.

Na vaše ćemo dopise odgovoriti u što kraćem roku, a najduže 15 dana od dana primitka.

Putem upita o proizvodu e-mailom na narudzbe@figulus.hr, omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8 Zakona o zaštiti potrošača.

Vaše pritužbe i reklamacije uvažit ćemo u slučaju da nismo ispoštovali bilo koji dio ugovoren u narudžbi ili ako smo Vam zabunom isporučili pogrešan ili neispravan proizvod. Naša je obveza pokušati riješiti Vaše reklamacije u dogovoru s dobavljačima (ako je proizvod s greškom) ili samostalno (ako je naša pogreška). Reklamacije na artikle priznajemo samo ako je artikl neispravan ili oštećen. Molimo Vas da po primitku pregledate primljene artikle i u roku od 48 sati javite ako nešto nije u redu. Utvrdimo li da je artikl oštećen ili neispravan kupcu nudimo zamjenu ili povrat novca.

Ako smo zabunom poslali pogrešan ili neispravan artikl, povrat vršimo o našem trošku.

U slučaju povrata ispravne robe, proizvodi moraju biti u neoštećenoj i originalnoj ambalaži (ambalaža može biti samo pravilno otvorena).

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju, nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije sedam dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na našu adresu. Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi, povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac.

Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. U slučaju povrata ispravne naručene robe, trošak povratne dostave snosi kupac. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, Figulus se obvezuje izvršiti povrat sredstava u roku dva radna dana od postizanja dogovora isključivo na račun s kojeg su sredstva uplaćena.

U slučaju nemogućnosti pronalaska rješenja, nadležan je sud u Koprivnici.