Skoči na sadržaj Skoči do podnožja

Figulus se obvezuje u cijelosti poštovati Zakon o zaštiti potrošača, a za ovu trgovinu vrijede odredbe članka 3, glave 1 i posebno glave 7 vezano za Ugovor na daljinu.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu; to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici.

Po primitku Vaše narudžbe, e-mailom ćete primiti obavijest o njezinu zaprimanju.

U Internet trgovini biblioteke Figulus možete kupovati na dva načina: kao registrirani korisnik ili kao gost. Svakako preporučamo da se registrirate jer registrirani korisnik ima mogućnost uvida u svoju listu želja, povijest narudžbi, stanje bodova u programu vjernosti te pravo prigodne rođendanske popuste (više o Klubu vjernosti Figulus provjerite OVDJE).

Nakon toga pregledajte ponudu. Ako se odlučite za kupnju, izabrani artikl/artikle stavite u košaricu. Artikle u košarici možete mijenjati, dodavati ili uklanjati te im mijenjati količinu.

Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu nego se dodaju naknadno prilikom procesa naručivanja.

Koraci kod naručivanja:

  1. KOŠARICA – u košarici možete vidjeti koje ste sve artikle odabrali. Također, imate mogućnost mijenjati količinu ili ukloniti artikl iz košarice. Svaku promjenu potrebno je potvrditi pritiskom na AŽURIRAJ KOŠARICU.
    1. Pritiskom na NASTAVITE KUPOVINU vraćate se u našu biblioteku.
    2. Ako ste zadovoljni sa stanjem u košarici, pritisnite KRENI NA PLAĆANJE.
  2. DOSTAVA I PLAĆANJE – u ovom koraku unosite Vaše podatke za dostavu.
    1. U polje DODATNE INFORMACIJE možete unijeti željene napomene uz narudžbu.
    2. VAŠA NARUDŽBA je prikaz ukupne vrijednosti Vaše narudžbe, zajedno s dostavom.
    3. NAPLATA – odabirete jedan od ponuđenih načina plaćanja te, nakon što ste potvrdili da se slažete s općim uvjetima korištenja web-stranice, završite narudžbu klikom na NARUČITE.
    4. Ako ste odabrali način plaćanja karticama, slijedi unos Vaših podataka.
  3. POTVRDA NARUDŽBE – na kraju Vam je prikazan sažetak Vaše narudžbe koji se šalje i na adresu Vaše e-pošte.

 

Dostupnost artikla

Kada na stranici otvorite artikl koji Vas zanima, ispod cijene prikazan je status artikla:

  • Na zalihi – artikl je dostupan za kupnju
  • Ograničena količina – količina trenutno dostupnih artikala;
  • Nema na zalihi – artikl trenutno nije dostupan.

Reklamacije i povrati

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

U skladu s odredbom čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, 19/22.) pisani prigovor možete podnijeti na neki od slijedećih načina:

  • Osobnom predajom pisanog prigovora prodajnom osoblju
  • Putem pošte na sjedište trgovačkog društva
    • Naziv: Figulus d.o.o.
    • OIB: 41294135705
    • Sjedište: Ivana Generalića 3/1, 48000 Koprivnica
  • Putem elektroničke pošte na e-mail adresu: marketing@figulus.hr

Napomena: Podnositelju prigovora dostavit će se odgovor o osnovanosti prigovora najkasnije u roku od 15 dana od zaprimanja istog. U tu svrhu, molimo Vas da u prigovoru koji osobno predajete u poslovnici ili dostavljate poštom naznačite svoje ime, prezime i adresu.

Putem upita o proizvodu e-mailom na marketing@figulus.hr, omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8 Zakona o zaštiti potrošača.

Vaše pritužbe i reklamacije uvažit ćemo u slučaju da nismo ispoštovali bilo koji dio ugovoren u narudžbi ili ako smo Vam zabunom isporučili pogrešan ili neispravan proizvod. Naša je obveza pokušati riješiti Vaše reklamacije u dogovoru s dobavljačima (ako je proizvod s greškom) ili samostalno (ako je naša pogreška). Reklamacije na artikle priznajemo samo ako je artikl neispravan ili oštećen. Molimo Vas da po primitku pregledate primljene artikle i u roku od 48 sati javite ako nešto nije u redu. Utvrdimo li da je artikl oštećen ili neispravan kupcu nudimo zamjenu ili povrat novca.

Ako smo zabunom poslali pogrešan ili neispravan artikl, povrat vršimo o našem trošku.

U slučaju povrata ispravne robe, proizvodi moraju biti u neoštećenoj i originalnoj ambalaži (ambalaža može biti samo pravilno otvorena).

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju, nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije sedam dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na našu adresu.

Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi, povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac.

Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. U slučaju povrata ispravne naručene robe, trošak povratne dostave snosi kupac. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, Figulus se obvezuje izvršiti povrat sredstava u roku dva radna dana od postizanja dogovora isključivo na račun s kojeg su sredstva uplaćena.

U slučaju nemogućnosti pronalaska rješenja, nadležan je sud u Koprivnici.