Figulus se obvezuje u cijelosti poštovati Zakon o zaštiti potrošača, a za ovu trgovinu vrijede odredbe članka 3, glave 1 i posebno glave 7 vezano za Ugovor na daljinu.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu; to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici.
Po primitku Vaše narudžbe, e-mailom ćete primiti obavijest o njezinu zaprimanju.
U Internet trgovini biblioteke Figulus možete kupovati na dva načina: kao registrirani korisnik ili kao gost. Svakako preporučamo da se registrirate jer registrirani korisnik ima mogućnost uvida u svoju listu želja, povijest narudžbi, stanje bodova u programu vjernosti te pravo prigodne rođendanske popuste (više o Klubu vjernosti Figulus provjerite OVDJE).
Nakon toga pregledajte ponudu. Ako se odlučite za kupnju, izabrani artikl/artikle stavite u košaricu. Artikle u košarici možete mijenjati, dodavati ili uklanjati te im mijenjati količinu.
Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu nego se dodaju naknadno prilikom procesa naručivanja.
Koraci kod naručivanja:
- KOŠARICA – u košarici možete vidjeti koje ste sve artikle odabrali. Također, imate mogućnost mijenjati količinu ili ukloniti artikl iz košarice. Svaku promjenu potrebno je potvrditi pritiskom na AŽURIRAJ KOŠARICU.
- Pritiskom na NASTAVITE KUPOVINU vraćate se u našu biblioteku.
- Ako ste zadovoljni sa stanjem u košarici, pritisnite KRENI NA PLAĆANJE.
- DOSTAVA I PLAĆANJE – u ovom koraku unosite Vaše podatke za dostavu.
- U polje DODATNE INFORMACIJE možete unijeti željene napomene uz narudžbu.
- VAŠA NARUDŽBA je prikaz ukupne vrijednosti Vaše narudžbe, zajedno s dostavom.
- NAPLATA – odabirete jedan od ponuđenih načina plaćanja te, nakon što ste potvrdili da se slažete s općim uvjetima korištenja web-stranice, završite narudžbu klikom na NARUČITE.
- Ako ste odabrali način plaćanja karticama, slijedi unos Vaših podataka.
- POTVRDA NARUDŽBE – na kraju Vam je prikazan sažetak Vaše narudžbe koji se šalje i na adresu Vaše e-pošte.
Dostupnost artikla
Kada na stranici otvorite artikl koji Vas zanima, ispod cijene prikazan je status artikla:
- Na zalihi – artikl je dostupan za kupnju
- Ograničena količina – količina trenutno dostupnih artikala;
- Nema na zalihi – artikl trenutno nije dostupan.
Reklamacije i povrati
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
U skladu s odredbom čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, 19/22.) pisani prigovor možete podnijeti na neki od slijedećih načina:
- Osobnom predajom pisanog prigovora prodajnom osoblju
- Putem pošte na sjedište trgovačkog društva
- Naziv: Figulus d.o.o.
- OIB: 41294135705
- Sjedište: Ivana Generalića 3/1, 48000 Koprivnica
- Putem elektroničke pošte na e-mail adresu: marketing@figulus.hr
Napomena: Podnositelju prigovora dostavit će se odgovor o osnovanosti prigovora najkasnije u roku od 15 dana od zaprimanja istog. U tu svrhu, molimo Vas da u prigovoru koji osobno predajete u poslovnici ili dostavljate poštom naznačite svoje ime, prezime i adresu.
Putem upita o proizvodu e-mailom na marketing@figulus.hr, omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8 Zakona o zaštiti potrošača.
Vaše pritužbe i reklamacije uvažit ćemo u slučaju da nismo ispoštovali bilo koji dio ugovoren u narudžbi ili ako smo Vam zabunom isporučili pogrešan ili neispravan proizvod. Naša je obveza pokušati riješiti Vaše reklamacije u dogovoru s dobavljačima (ako je proizvod s greškom) ili samostalno (ako je naša pogreška). Reklamacije na artikle priznajemo samo ako je artikl neispravan ili oštećen. Molimo Vas da po primitku pregledate primljene artikle i u roku od 48 sati javite ako nešto nije u redu. Utvrdimo li da je artikl oštećen ili neispravan kupcu nudimo zamjenu ili povrat novca.
Ako smo zabunom poslali pogrešan ili neispravan artikl, povrat vršimo o našem trošku.
U slučaju povrata ispravne robe, proizvodi moraju biti u neoštećenoj i originalnoj ambalaži (ambalaža može biti samo pravilno otvorena).
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju, nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije sedam dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na našu adresu.
Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi, povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac.
Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. U slučaju povrata ispravne naručene robe, trošak povratne dostave snosi kupac. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.
U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, Figulus se obvezuje izvršiti povrat sredstava u roku dva radna dana od postizanja dogovora isključivo na račun s kojeg su sredstva uplaćena.
U slučaju nemogućnosti pronalaska rješenja, nadležan je sud u Koprivnici.